Załóż bezpłatne konto

Uszkodzona paczka – tani kurier radzi co robić

Uszkodzona paczka – tani kurier radzi co robić

 

Zdarza się to bardzo rzadko, jednak takich sytuacji nie można wyeliminować. Uszkodzona przesyłka kurierska. Zawartość paczki, która uległa zniszczeniu w trakcie dostawy. Takie sytuacje mogą być dużym zaskoczeniem dla odbiorcy, dodatkowo wywołując negatywne stany emocjonalne. Złość, zdenerwowanie, a czasami i agresja. Ujściu tym emocjom chcemy dać najczęściej na osobie, która taką paczkę nam doręczyła. Jednak nie zawsze to kurier dostarczający przesyłkę musi odpowiadać za uszkodzenia. Zniszczenia mogły powstać na wielu wcześniejszych etapach dostawy. Co więcej, uszkodzony towar mógł już zostać do nas wysłany. Jeśli na opakowaniu nie są widoczne ślady uszkodzeń, można ten ostatni wariant uznać za najbardziej prawidłowy. Co radzi w takich sytuacjach robić tani kurier?

 

Przede wszystkim należy zachować zimną krew. Działając w stanie wzburzenia możemy tylko sobie zaszkodzić. Pierwszy krok to zawsze otwierać paczkę w obecności kuriera. Jeśli spodziewamy się że zawartość przesyłki jest łatwa do uszkodzenia, bo np. szklana lub porcelanowa, już po dźwiękach wydobywających się z wnętrza paczki można stwierdzić jej stan. Kolejnym krokiem jest opracowanie dokumentacji.